groep4-gaat-op-berenjacht.reismee.n

Banff

Zo. Een rustig laatste dagje. Bert en Gea hebben weinig uitgespookt .Een beetje genikst en de tas omgepakt zodat alles er in past, dingen weggegooid die niet meer mee terug hoeven, geappt, gelezen, een haardvuur brandend proberen te houden en Eric en Yvonne van het dorp opgehaakd, nou ja, van het dorp.... Yvonne vertelt hoe dat ging...

Wij zijn even wezen winkelen in het dorp en daarheen gelopen. We hadden afgesproken dat wIj een sms'je zouden sturen naar Bert zodat hij ons zou ophalen. Op de 1 of andere manier hadden de telefoons geen bereik.

Dus zijn we maar weer terug gelopen de berg op en toen we even zaten uit te rusten kwam de familie Kruizenga er aanrijden . Ja hoor we moesten nog maar 500 meter. Maar toch maar ingestapt en ons lekker terug laten rijden. Vanmiddag lekker lui geweest.

Vanavond ons afscheidsdiner gehad bij de Old Spagettie Factory. Zo meteen nog even onze plaatsen reserveren in het vliegtuig en dan vliegen wij morgenavond Canadese tijd om 22.15 uur terug naar Londen en vandaar naar Nederland. Mochten er nog mensen zijn die ons willen begroeten. WIj landen donderdag 29 september omstreeks 18.15 uur op Schiphol.

Dit was onze laatste blog en wij hopen dat jullie er veel leesplezier aan hebben gehad. WIj hebben een prachtige vakantie gehad. En zullen met veel plezier hieraan terug denken.

Bert & Gea en Eric & Yvonne

Rik en Anneke

Bert en Gea, bedankt voor het mogen ' meereizen' met deze geweldige reis ! Helaas voor ons een beetje ver met onze caravan .... . Goede reis terug en tot binnenkort. Groetjes van Rik en Anneke

Markus en Trijntje

Goede reis terug.

Ingrid

Jammer dat het alweer voorbij is

Ria

Ik heb genoten van jullie vakantieverhalen en de mooie foto 's. Goede reis terug naar huis.